Tråd: Viktväktarna och 2 systrar utan skam.

Jag har varit överviktig så länge jag kan minnas. 2015 det är året då jag vänder på steken och tar tag i saken. Jag är en person som verkligen satsar, allt eller inget. Därför, när jag började på viktväktarna så tog jag hela paketet, möten, träff med coach, hela kittet. Jag tyckte att deras poängsystem var ganska enkelt att följa och därför lyckades jag bli månadens viktväktare. Coachen jag pratade med sa att jag borde dela min erfarenheter med de andra om det var någon hemlighet jag hade för att lyckas så bra som jag hade gjort. Det hade jag ju naturligtvis inte utan sa bara att jag följt deras plan och motionerat en del. Det var dock flera som ändå kom fram till mig efter  mötena och frågade om tips och trix. En av dem var Sofie.

Hon var inte speciellt överviktig tyckte jag, visst några kilo här och där men inte alls som mig. Det som urskiljde henne mest från många andra var hennes längd! Herregud så lång hon var. Jag som ändå är 184cm, hade inte en suck mot hennes 187cm. Hon frågade om hur och när jag åt och sådana saker. Jag var dock tvungen att sticka från mötet ganska snabbt då jag hade lovat bort mig på annat men jag sa att vi kunde träffas någon dag och prata lite mat och sånt ifall hon ville, och det ville hon.

Klockan var väl runt 17 när vi träffades för att prata och äta lite gott på en restaurang. Jag tog en ljuvligt god portion sallad med torr biff utan sås och den bästa årgången de hade på kranvattnet, vilket otippat nog var 2015. Hon tog ungefär samma. Jag gillade henne från första stund. Vi pratade som om vi hade känt varandra länge och allt flöt på bra. Så pass bra att vi helt glömde bort att prata om det vi skulle prata om, mat. Efter vi hade kommit ut från restaurangen frågade hon om jag ville följa med henne hem och kanske skriva ner något bra recept eller några andra bra tips jag hade och visst, det kunde jag ju.

När hon öppnar dörren till hennes lägenhet så till min förvåning står en smått arg jätte på insidan. Hon var minst lika lång som Sofie om inte längre. De tjafsade om något men jag uppfattade inte om vad det var, för jag stod med hakan ner i golvet och glodde. Tydligen var de systrar och deras gemensamma längd avslöjade väl det, en aning. tydligen hade sofie lovat sin syster att ta hand om hennes hund så att hon kunde gå ut med sina tjejkompisar. Eller nått, jag lyssnade ju som sagt inte riktigt.  Efter några minuter bad Sofie mig om ursäkt men jag sa att jag också har syskon så jag vet hur det kan vara.

På deras köksbänk hade jag lagt märke till en mängd morötter som låg i en hög. Det såg riktigt konstigt ut med en stor hög morötter liggandes så där så jag kände mig tvungen att fråga varför. Sofie sa att hon och hennes syster (som bor i hennes lägenhet ibland) älskade morötter så de brukar köpa på sig en del. Jag tänkte inte mer på det. Hon gav mig en bit papper och en penna. Jag sa om du vill kan jag skriva ner en del recept jag kan som innehåller morötter. Javisst, jättegärna svarade hon. Jag tog en titt i hennes kylskåp för att se vad hon hade ifall hon kunde göra någon rätt nu på en gång utan att behöva handla.

När jag stängde kylskåpsdörren, märkte jag att hon hade smugit upp sig bakom mig. När jag vände mig om märkte jag att hon hade tagit en av morötterna och börjat suga på den.  Hon flinade rejält, jag blev ju lite genant det var kanske det hon flinade åt. Hon lekte med tungan runtom moroten. Jag stod ju så jävla nära så jag kunde ju inte göra annat än att stirra. Hon drog den fram och tillbaka in i munnen, snurrade på den. Hon hade ett fast grepp om den, när hon plötsligt körde in nästan hela moroten i munnen, den var säkert 20cm lång, ganska kraftigt för att vara en morot. Hon slängde iväg moroten över köksbänken och tog ett snabbt kliv mot mig.

Utan ett ljud tryckte hon in mig mot en skåplucka. Jag var stenhård från skådespelet med moroten och det måste hon ha märkt för hon sjönk ner på sina knän och rykte av mig mina byxor. Hon tog tag i kuken för att känna på den, likt moroten körde hon in kuken i hennes mun. Hon tog tag i mina skinkhalvor och tryckte dem emot henne för varje rörelse. Hon fick in hela min kuk i munnen vilket jag aldrig varit med om förut. Precis i ögonblicket när jag skulle komma klev hennes syster in i köket. "Men vafan ni kan väl gå till sovrummet i alla fall?" i allt som hade hänt hade jag helt glömt bort att hennes syster var hemma. Jag kunde inte säga något, inte Sofie heller då hon var upptagen med att svälja min sperma.

När hon tog ur kuken i mun vände hon sig mot sin syster och skrattade. Hon spottade ut lite sperma i handen och reste sig upp och gick mot sin syster och lyfte upp hennes tröja i från magen och kletade ut min sperma på hennes systers mage och bröst. "Men vafan håller du på med ditt cp, nu kan jag ju inte gå ut ju!" "Ne det är ju de som är meningen" sa Sofie. "Va med oss istället". Sofie log mot sin syster.  Jag log också och tänkte faan vilket sjukt par. Det mest sjuka var att systern hakade på. Jag hade aldrig haft en trekant förut än mindre varit med två systrar.

Väl inne i sovrummet hade jag och Sofie börjat lite smått hon låg bredvid mig och runkade av min kuk riktigt sakta i väntan på systern. plötsligt "Nu kommer jag!" och in kommer systern, Herreguuud. Hon har på sig en strapon, hon har även med sig en morot. Sofie fnittrar och rullar över mitt ena ben så hon hamnar mitt i mellan benen och börjar suga lite på ollonet. Systern lägger sig bredvid och börjar även hon suga och kyssa ollonet.
Det enda jag kunde tänka på var kyss varandra! kyss varandra!. Så tog jag mod till mig och sa det högt. Och till min förvåning fnittrade dem och började hångla. Jag hade aldrig sett något så sexigt i hela mitt liv. De Började smeka varandra och kyssa varandra över brösten, Sofie var snabbt nere och tog på systerns fitta. Systern började stöna när Sofie gled in med sina fingrar i henne. Sofie böjde sig samtidigt ner för att suga på plastkuken som satt fast på straponen. Systern tog plötsligt tag i Sofies hår och kastade henne över min kuk.
Sofie tittade på mig och började suga, systern hade gått bakom Sofie och börjat slicka hennes våta fitta.

Efter ett tag ropade systern till mig nu är det din tur! Här ta den här och hon kastade moroten till mig. Vad ska jag göra med den där frågade jag.  Sätt den i munnen och håll den kvar där men bit inte av den. Jag lyssnade men fattade fortfarande inte vad jag skulle göra. Jag stoppade in den i munnen. Då hoppade systern över till mig och snabbt flög hon över ansiktet på mig och satte sig på moroten. Det var det sjukaste jag varit med om men jag blev extremt upphetsad när hon började röra sig lite och hennes fittsaft rann ner för hennes fitta och rakt i ansiktet på mig. Samtidigt hade Sofie hoppat upp och satt sig på min kuk. Så båda systrarna red mig nu samtidigt, en på min kuk och en på en morot som jag hade i munnen.  Systern som var ganska tung då hon också var lång hade börjat sjunka ner mer och mer och nästan svalt hela moroten och satt i princip på mitt ansikte. Istället för att rida upp och ner hade hon börjat gnida sig istället och stönade mer.

Plötsligt ställer hon sig upp och börjar gnida sin fitta fort och skrika. Ni kanske inte tror på mig när jag säger att hon fick den största fontänorgasm jag sett.  mitt ansikte som var rakt fick det mesta, jag var tvungen att spotta ut moroten och stänga mun för att inte drunkna. Sofie Fick också en del i sitt ansikte och våra kroppar fick även dem sin beskärda del. Fantastiskt underbart. Sofie hade inte slutat rida mig utan ökade nästan farten nu. Systern tog ett par djupa andetag och gick runt Sofie. Hon knuffade fram Sofie så att hon nästan satt på min mage samtidigt som hon red mig. Systern tog sin plastkuk och körde in den i analen på Sofie som stönade till ordentligt. Vi satte på Sofie ordentligt och efter ett par minuter i den ställningen började hon stöna väldigt. Hon sa till systern att gå av, systern vägrade dock och började nästan rida henne ännu hårdare, jag gjorde det samma såklart. Sofie tog tag i lakanet på sidorna om mig och började nästan skrika. Hela hennes kropp började skaka. Vi lät henne få glida av mig och lägga sig bredvid oss.  Systern dök ner och sög av min kuk tills jag sprutade i henne i munnen och hon tog sperman och spottade på systern, och smetade sedan ut det över henne. Dem lade sig tätt intill varandra och små fnittrade, flämtade och skrattade. Där låg jag helt överlycklig, chockad osv..you name it.

Jag ska aldrig lämna viktväktarna det är en sak som är säker.

Sv: Viktväktarna och 2 systrar utan skam.

Får gärna skriva mera

ska se vad jag kan göra, har varit lite inaktiv på sista tiden. smile

Härlig berättelse med kreativ användning av en morot.