1

Tråd: Finns det ngn chans för en kille som mig?

Nygammal medlem här som har en del tankar och funderingar som vem som helst gärna får svara på.
Det är ju inget nytt att de välutrustade männen är de mest eftertraktade här på BC, och för någonsom är "mindre" utrustad som mig så känns det ganska osannoikt att någon skulle bli nyfikna eller intresserade.. Har varit medlem här tidigare och aldrig fått napp, och jag tror att det beror på grund och botten på kukstorleken.

Finns det någon som helst chans för en kille som mig här på BC?

2 Senast ändrad av Erogen (2017-05-18 19.16)

Sv: Finns det ngn chans för en kille som mig?

Varför anger du då kukstorleken om du tror att det beror på den? Tvivlar på att värst många skulle fråga dig eller bry sig om storleken, förutom de som explicit söker en stor kuk. Och det är faktiskt inte alla.

Själv har jag lagt in kukstorleken för att slippa de som söker en XXL. Tänker i mitt stilla sinne att de kanske inte har särskilt tajt fitta cool

...

Erogen skrev:

Varför anger du då kukstorleken om du tror att det beror på den? Tvivlar på att värst många skulle fråga dig eller bry sig om storleken, förutom de som explicit söker en stor kuk. Och det är faktiskt inte alla.

Själv har jag lagt in kukstorleken för att slippa de som söker en XXL. Tänker i mitt stilla sinne att de kanske inte har särskilt tajt fitta cool

Har anget min storlek för att jag tycker att det vore bra att de som möjligtvis blir nyfikna vet om att man inte är så stor från start, så slipper dom bli "besvikna/förvånade" om det leder till något

4 Senast ändrad av Inlandstjej (2017-05-18 20.20)

Proto skrev:

Nygammal medlem här som har en del tankar och funderingar som vem som helst gärna får svara på.
Det är ju inget nytt att de välutrustade männen är de mest eftertraktade här på BC, och för någonsom är "mindre" utrustad som mig så känns det ganska osannoikt att någon skulle bli nyfikna eller intresserade.. Har varit medlem här tidigare och aldrig fått napp, och jag tror att det beror på grund och botten på kukstorleken.

Finns det någon som helst chans för en kille som mig här på BC?

Jag kollar inte ens kukstorleken, det stämmer lix sällan ändå... Och framförallt för att jag vill ha sex med personer, som har en utstrålning och sexuella preferenser som lockar mig.

Tror snarare att du inte får napp för att det går 13 på dussinet av dig vid valfri bardisk vilken lördagkväll som helst

Life's too short for bad coffee and shitty sex

+1 på Inlandstjej!

Don't judge me.
I was born to be awesome. Not perfect.

6

Det är ett långdragen process som vi killar får anpassa sig till här. Antingen fel storlek eller  ej gymmedlem med stora magrutor . Hur många killar får napp  på sin profil här ???.  Det är att bara  att vänta.

suck, jag tror inte kukstorlek avgör hur väl man lyckas på den här sajten, är själv ganska ok utrustad men det gör ingen som helst skillnad, får fortfarande bara killar som svarar när jag annonserar efter en tjej ....

Jag får napp även med slak snopp så deppa inte ihop, det tjejerna som har makten här inne (och i verkligheten)men det finns en för alla, även om hon inte är lätt att hitta smile

sir_karl skrev:

suck, jag tror inte kukstorlek avgör hur väl man lyckas på den här sajten, är själv ganska ok utrustad men det gör ingen som helst skillnad, får fortfarande bara killar som svarar när jag annonserar efter en tjej ....

Det där är rätt konstigt. Jag har också samma erfarenhet. Däremot när jag en gång annonserade efter en kille, då fick jag "ett" svar. Ja från en kille alltså. Man skulle logiskt kunna tro att nu skulle tjejerna börja svara cool

...

Du har en fullt normal kuk, den är inte ditt problem. Och som Inlandstjej skrev så tror man ändå inte på siffran som anges, i alla fall inte om det står 18 eller längre...
Alla tjejer gillar inte jättekukar. Det är INTE skönt när de slår i botten eller man får sprickor och ont i flera dagar efteråt. Vad killar gillar i kukväg kan jag inte uttala mig om, men det bör väl finnas variation även där?

Oavsett kön tror jag det är svårt att få napp för den som inte är bekväm med sin egen kropp.

12

Wadjet skrev:

Oavsett kön tror jag det är svårt att få napp för den som inte är bekväm med sin egen kropp.

Det där påståendet stämmer verkligen inte. Kvinnliga könet har inga som helst bekymmer att lägga ut en annons och sedan få 100killar på 5 minuter, oavsett bekvämlighetsgrad.

Svar på en annons är inte detsamma som kroppskontakt utan kläder...

Hm, det här med storleken på kuken - ett ämne som varit uppe förut och kommer att tas upp igen.

Visst är det så att vissa tjejer kräver en jättestake för att intressera sig här inne på BC eller K6 - men det är inte alla som kräver det - långt ifrån.

Jag har fått uppleva fantastisk sex med två kvinnor jag blivit bekant med över nätet, den första tog jag kontakt med via V m - jag fick uppleva älskog på riktigt för första gången först som fyllda 40 - innan det hade sexet alltid efteråt upplevts som att något fattades - det som fattades var den riktiga tillfredsställelsen som jag fick när jag först fått gett kvinnan allt jag kunde - staken fick hon inte i sin helgedom förrän efter 3 timmar när hon till slut började böna och be om den.

Hur kunde denna kvinna då välja ut mig till den erotik hon trånade så efter, jo bland annat så ansåg hon att en normalstor stake var skönast - övriga hon haft kontakt med fick hon alltid samma svar från: 20+... men det ville hon ju inte ha! Naturligtvis spelar också personligheten stor roll - jag kan vara tydlig över att hon lika som jag måste känna personkemi för att det skulle bli något - när vi väl möttes slog det gnistor om vårat möte.

Så var det kvinnan som själv tog kontakt med mig här inne! Jag blev chockad över att en kvinna kunde ta initiativet själv på en sånn här sida, trodde att alla tjejer blir för trötta på alla inkommande mejl.

Men den här tjejen hade sett mitt besök på hennes sida och hon berättade senare att hon blev väldigt kåt av min profil. Hon var så rakt på att jag inte riktigt vågade tro att det verkligen var en kvinna som kontaktat mig - trodde att det var man som ville ha bilder - men jag hade fel! Även den här gången slog det gnistor och jag fick åter igen uppleva riktig älskog.

Den här tjejen stirrade inte heller sig blind på min utrustning - hon blev nog mest kåt på mig som person hon också - trevligt!

Men för att knyta ihop säcken i mitt inlägg så finns det ju ett jätteproblem på sidor av det här slaget: det är jättesned könsfördelning mellan singelmän och singelkvinnor - där finns förklaringen till att det är så ruskigt svårt för män att lyckas - kvinnor däremot kan välja och vraka eftersom det säkert går typ 20-40 män på en kvinna.

Man får hoppas att könsfördelningen på sidor av det här slaget blir i mer balans i framtiden.

Personkemin
din/min kukstorlek spelar mindre roll
tajt? ur f-n vet dom det? Jag kanske har en penna eller en cola burk.
Sen ger Internet 2 kupstorlekar och 5 cm smile
Jag ser profiler med hallon och det står D-kupa ,så din kuk storlek har inget med saken attt göra.