Tråd: Livesupport testas

Har hittat ett trevligt program för livesupport och det kommer nu att testas en tid framöver för att se om det behövs och om det funkar bra.

Länken till chatten kommer att synas med följande ikon:

http://www.bodycontact.com/support/livesupport-online.png

Ikonen är bara synlig när det finns någon som är inloggad i systemet och kan ta emot din supportförfrågan.

Du når denna support via länken Support som finns på de flesta sidorna på BC.

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

Sv: Livesupport testas

Ooh, spännande smile

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

3

Varför kommer vi inte åt vår dagbok?

Seriösa-Vuxna skrev:

Varför kommer vi inte åt vår dagbok?

Vänligen klicka på den blåa länken 'Support' i Webmasters inlägg istället.

Möjligheterna är alltid större än problemen.
*Regler för forumet klicka här

Jag vill veta förfarande för att få min partner. gillar hur jag hittar och kontakta dem

hakunamata skrev:

Jag vill veta förfarande för att få min partner. gillar hur jag hittar och kontakta dem

Va? Kanske jag som är lite för nyfiken, men jag förstår inte alls vad du frågar efter, eller vad det har med öppnandet av livesupporten att göra.. Kan du förtydliga?

Ett bra argument behöver ingen hög röst
Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
-----------------------------------------------------------------------------
Forumregler

Hej kan ni låsa upp musslans profil om den har blivit blockerad. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt

numero1 skrev:

Hej kan ni låsa upp musslans profil om den har blivit blockerad. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt

Om en profil har blockerat dig är där inte mycket att göra åt det, det är isf profilinnehavarens beslut.
Lev med det.

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Hallå där! (:
Har samma problem med att mitt konto blivit spärrat, finns det någon chans att kag skulle kunna få behålla mina plus dagar om jag skaffar ett nytt konton?
Kommer jag kunna skaffa ett nytt konto på min nuvarande adress efter jag avslutar mitt nuvarande ?

Tack på förhand (:

Jochie skrev:

Hallå där! (:
Har samma problem med att mitt konto blivit spärrat, finns det någon chans att kag skulle kunna få behålla mina plus dagar om jag skaffar ett nytt konton?
Kommer jag kunna skaffa ett nytt konto på min nuvarande adress efter jag avslutar mitt nuvarande ?

Tack på förhand (:

Om du kommer åt inställningar på din profil och kan avsluta ditt konto, lär det inte vara något problem att upprätta en ny profil på samma mailadress om inte det är så att du på något sätt har klantat dig och din mailadress har blivit svartlistat.
Du kan alltid upprätta ett nytt medlemskap med en annan mailadress.
Hur det är med överföring av dina kvarvarande plusmedlemskap är enbart webmaster som kan svara på, tyvärr har han inte varit synlig här på Forum den senare tid som han var tidigare.

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Kommer åt det, men hade inte heller rättigheter till att avsluta det?! Är märkligt när man kan görs annat tycker jag hmm
Inget man kan få hjälp med? Att få kontot avslutat,  tänkte så jag kunde använda damma alias ..?

Kommer du åt inställningarna så du kan byta alias först i det gamla kontot.

...

13 Senast ändrad av Lamirageswingers (2017-01-11 13.55)

Hej ...

Vet inte helt om det er rätt ställe at skriva.... men vi er jätte besvikna...

Vi får et mail d. 9 jan, der står at vi har fået blacklistat vor ( over 8 år ) profil for at vi har lagt ut fejk profiler.... Vi har bara vor ena profil och en forenings profil... men hvorfor skrivar man inte til os inan.... Kan andra få medlemmer afstängt på det sätt ???

Vi har varit i detta i over 10år er väldig seriöse och har varit betalende medlemmer det mesta av tiden och hade en träff i kväll i Polen hvor vi finns just nu ... men vi kan inte als skriva til personen....

Vi har inget hört från er på 2 dager.... ni har inte als hört / set om det er sant.... det minsta ni kunne göra var vel at skriva en til os om orsaken ( den var så her "Orsak Lägger ut fejkprofiler" )

Vi har ALDRIG gjort en anan profil än den vi har har.... eller hade .....

Mvh. J & T Skujato