Tråd: Flirta med alla

Jag kan tycka att som plusmedlem skall man kunna flirta med alla. om dessa man flirtat med senare väljer att bli plus inom 14 dagar så ser de vem som flirtat med dem.

Mina 5 cent
Micke

Sv: Flirta med alla

Det kommer aldrig någonsin ändras så tumme upp och flört blir synliga.

Limitless_with_3 skrev:

Jag förstår att du på goda grunder uttalar dig som du gör. Däremot är du inte webbis och känner honom troligen inte, så det är totalt felaktigt av dig att utrycka dig med ord som "aldrig någonsin". Din trovärdighet får inte ett lyft precis.

...

Erogen skrev:
Limitless_with_3 skrev:

Jag förstår att du på goda grunder uttalar dig som du gör. Däremot är du inte webbis och känner honom troligen inte, så det är mycket missledande av dig att utrycka dig med ord som "aldrig någonsin". Din trovärdighet får inte ett lyft precis.

...

Limitless_with_3 skrev:

Erogen skrev:

Jag förstår att du på goda grunder uttalar dig som du gör. Däremot är du inte webbis och känner honom troligen inte, så det är totalt felaktigt av dig att utrycka dig med ord som "aldrig någonsin". Din trovärdighet får inte ett lyft precis.

Skulle tippa att jag är långt ifrån den ende som är övertygad i den här frågan. Jag tror inte intentionen är att det är att sätt att upptäckas.

Något jag skulle vilja se är vem jag tummat upp. Det skulle kunna vara ett alternativ till att spara profiler i adressboken. Ibland undrar jag om det är nödvändigt att jag kan se vem som lagt till mig.

Men vänta här nu... Pratar vi inte om äpplen och päron här??? Tumme upp är en sak och flirta-funktionen en annan. Eller?

Skulle, angående den andra argumentationen i tråden, rekommendera att man kanske uttrycker att man uppfattat webmasters uttalande i frågan som att en funktion inte kommer eller kommer att utvecklas och inte beskriva det som ett faktum utan vidare förklaring...

Don't judge me.
I was born to be awesome. Not perfect.

.Live.a.little. skrev:

Men vänta här nu... Pratar vi inte om äpplen och päron här??? Tumme upp är en sak och flirta-funktionen en annan. Eller?

Skulle, angående den andra argumentationen i tråden, rekommendera att man kanske uttrycker att man uppfattat webmasters uttalande i frågan som att en funktion inte kommer eller kommer att utvecklas och inte beskriva det som ett faktum utan vidare förklaring...

Frågan har ställts för och svaren finns om man söker. De svaren har varit otvetydiga.  Det är ganska tröttsamt med dessa upprepningar och därför blev mitt svar kort. Jag tror att vem som helst kan se det som att det är min övertygelse. Typ som att Donald Trump aldrig kommer bli president. Hur många har inte sagt det? Inget att hänga upp sig på.

Tumme upp och flört-funktionen tror inte jag är ett sätt att bli upptäckt vilket adressboken blivit. Tumme upp får gärna vara fortsatt anonym. Det framkommer ändå inte vad det är som gillas. Bilder, presention, dagbok etc.

För min del får gärna flörtfunktionen skrots helt. Skulle vara intressant att veta hur många lyckade matchningar det gett och hur det sedan gått.

Flirt funktionen i dagens form är totalt värdelös enligt oss, gör om eller skrota..

Tja. Jag vet inte om jag känner nån i forumet eller inte.... Jag kanske "känner" någons fru. Det samtalet får gärna föras men inte här.

Jag skall vara tydligare:
Idag kan plus-medlemmar flirta med andra plusmedlemmar och om det matchar vilket det gjort för mig så är dte ju kul. Då ser plus-medlemmen matchen.

Men när man vill flirta med en icke plus-medlem så får plusmedlemmen ett medelande om att det inte går. Här tycker jag att Man skall få göra detta som plusmedlem men att mottagaren som är icke plusmedlem inte kan trycka besvara flirten innan denne blivit plus.

Idag lägger man broms på plus-medlemmen snarare än ett incitament att att bli plus från de som inte är detta.

Limitless_with_3 skrev:

flirt är synliga idag när de matchats. Men enbart plus kan flirta och bara med plus

.Live.a.little. skrev:

Stämmer bra. Tummen syns aldrig. Flirt syns, när den matchar (men man kan bara flirta med plus. Jag skulle vilja att man kunde flirta med alla om man är plus och bara besvara flirten om man är plus vilket gör att en som fått en flirt kan bli plus och se vem det va om det råkar matcha då)

Mikael_J skrev:
.Live.a.little. skrev:

Stämmer bra. Tummen syns aldrig. Flirt syns, när den matchar (men man kan bara flirta med plus. Jag skulle vilja att man kunde flirta med alla om man är plus och bara besvara flirten om man är plus vilket gör att en som fått en flirt kan bli plus och se vem det va om det råkar matcha då)

Och det låter väl inte som en så dum idé nej wink

Don't judge me.
I was born to be awesome. Not perfect.

Mikael_J skrev:

Jag kan tycka att som plusmedlem skall man kunna flirta med alla. om dessa man flirtat med senare väljer att bli plus inom 14 dagar så ser de vem som flirtat med dem.

Mina 5 cent
Micke

Även om en annan plusmedlem filtrerat bort dig för att du inte passar dennes profil?

Mikael_J skrev:

Tänker du att melemmar som inte har plus skulle få reda på att de har en flirt även om de inte kan försöka besvara den?
Jag tycker det påminner lite väl mycket om hur kontaktsidor som försöker lura folk att betala medlemskap ofta gör, skickar info om kontaktförsök av något slag som man bara har en chans att få veta nåt mer om om man betalar.
Jag är helt för att uppmuntra människor att betala för BC-användandet genom att erbjuda bättre funktioner till betalande, men jag tror det kommer behålla sitt goda rykte bättre om det aktar sig för att riskera göra den sortens psykologiska trick för att locka folk att bli betalande..