Tråd: Tjejen från Kik

Det tog tid innan jag fick napp på mina trevande försök att söka kontakt med det motsatta könet på BC.
Med facit i hand så skulle jag förfinat tekniken på de damerna som jag egentligen inte ville träffa, jag tror jag brände många försök på de snyggaste innan jag kunde formulera ett vettigt mail med ena handen på tangentbordet och den andra runt...något annat.

Sakta men säkert så började svaren på mina ansträngningar i alla fall trilla in, en tredjedel var sådana som kritiserade skribenten för att ha en "mall" att följa som klistrades in i varje mail. Försöken att övertyga att en mall inte gick att klistra in eller klippa ut från detta mailprogram som användes i forumet var lönlösa. En tredjedel svarade uppskattande men vänligt negerande med en välmotiverad ursäkt vilket uppskattades. Den sista tredjedelen svarade med "Fint men långt mail, vad har du för kik/snap/skype" vilket stod i mailet som skickats...
Suck, jaja, för eller senare så kanske...kanske...

Plötsligt en dag så verkade det som att planeterna stod i linje och solen sken i ryggen på undertecknad, en vältränad dam svarade med ett trevligt och välskrivet mail där det frågades vettiga frågor som tydde på att hon tagit sig tiden att svara på det ca 200 ord långa mailet som förfinats under några veckors "misslyckande".

Vi fick kontakt på Kik och hon visade sig vara snyggare än vad hennes bilder på BC visat. Dock så ställde sig skribenten frågande till huruvida hon egentligen var modell men men...hon såg bra ut, helt klart.

Det visade sig att hon hade en undergiven sida som började lysa igenom, undergiven är ett ord med en mycket bred innebörd, förvisso. Men initialt så verkade det som att hon bara ville bli lite dominerad och fasthållen.

Helt spontant nästa kväll så åkte jag en sväng med bilen och vi satt på kik och messade. Hon frågade vart jag var och det visade sig att jag var nära henne. Hon bodde ganska så centralt i staden, alldeles i utkant av  studentområdet och hade en fin lägenhet. Jag funderade både en och två gånger om det var en bra idé, kändes nästan desperat men det blev så att vi stämde träff en bit ifrån hennes vid en kyrka.
Jag såg henne på håll, hon hade satt på sig små slampiga jeansshorts som inte dolde i närheten av så mycket man borde dölja sent på kvällen i ett dåligt upplyst område av staden. Ovanpå det hade hon en glittrig topp och en tunn öppen modern tolkning av bomber-jacka. Hon hade duschat nyligen då hon fortfarande doftade av fructis eller kanske var det pantene pro-V? Något gammalt doftminne flög förbi när jag kramade henne och kände hennes hjärta dunka iväg i vad som måste varit nära maxpuls. Hon flämtade och famlade med orden när vi presenterade oss så jag kände att en ordentlig isbrytare vore på sin plats.

"Skulle det kännas lugnare om jag kysste dig för att se om vi verkar gilla varandra på det planet?" Frågade jag med ett av mina signaturleenden.

"M..eehh...Mm...MMMM!" Nickade hon först tveksamt sedan med ett brett vargaleende.

Jag kysste henne mjukt på läpparna, tog hennes läpp försiktigt mellan mina och svepte lätt med tungspetsen mot hennes mellan mina fångade och körsbärssmakande överläpp.
Hon svarade med en nästan oanständig mängd tunga och jag kände att det var detta hon egentligen ville varpå vi efter några sekunder gropade ordentligt innan vi kom på att vi stod under den enda gatlampan på torget.

Hon fnittrade och nästan skuttade före med min hand i hennes... "Kom så går vi hem till mig! Kom!"

Väl där så blev det nästan stelt igen, men det var kanske för att hon väntade sig att jag skulle dominera henne såsom hon var van vid. Tydligen så hade något ex slagit och bundit henne mycket, lite mot hennes vilja som jag tolkade det vilket gjorde mig otaggad på att börja förtroendet på det sättet.

Jag kysste henne igen och klädde försiktigt av henne toppen...jag beundrade hennes vältränade kropp med en hungrig blick.
Shortsen åkte av och sedan stod hon framför mig i underkläder och fick något nästan försynt i blicken.
Jag bad henne ställa sig på alla fyra på sängen...hon tvekade men lydde nästan direkt.
Jag smekte hennes glasskuleskinkor och smiskade lite lekfullt innan jag lutade mig framåt och kysste henne i nacken.
Hon drog ett andetag och höll det, svankade och väntade sig säkert en hand eller ett finger...det var underbart att höra henne flämta till och först skjuta rygg men sedan svanka ännu mer när hon kände min tunga begravd mellan hennes skinkor.
Den slickade lika mycket röv som fitta och hon var redan plaskvåt. Det smakade ljuvligt och jag kände hur byxorna blev alldeles för trånga direkt.

Hon tvekade några gånger men kapitulerade för njutningen, det var sannerligen en underbar känsla av givande att höra hennes förnöjda gnyende och hennes kropp som skakande tryckte sig in i mitt ansikte mer och mer för att få djupare stimulering. Det kändes flera gånger som att hon skulle komma, men varje gång så drog hon sig undan i vad jag uppfattade som det kritiska momentet, jag visste inte om hon inte ville eller kunde komma.

Till slut så vände jag runt henne på rygg och kastade henne högre upp i sängen så jag fick plats med överkroppen åtminstone...jag stod på på knä på golvet med överkroppen i sängen och huvudet åter begravt i hennes sköte.
Jag lapade girigt i mig av hennes safter, jag var dock försiktig med att inte låta tungan spela direkt över hennes klitoris...den ritade bokstaven "A" utan den korslagda delen och bokstaven "O"...detta är för att göra en lång historia kort om hur alla alfabetets olika bokstäver fick henne att spänna sig, låta och tappa andan.

Hon hade nu kommit två gånger, hon var den där sorten som inte tål att man fortsätter med rörelser alls när hon kommer. Utan drar sig undan som en mask på en krok under orgasmen...men fan om jag inte skulle kunna få till ytterligare en orgasm innan det var "dags" för mig på riktigt...
Jag lät högerhandens ring- och långfinger leka runt hennes sjöblöta springa, förde de upp och ned längs öppningen och njöt av hennes stön som nu fått en förväntansfullare ton.
Jag förde in de ett i taget och kände hur hon spände musklerna och tryckte sig ned över fingrarna när de trängde djupt in i henne. Hon hoppade till lite när jag försiktigt började göra en "kom-hit"-rörelse med båda fingrarna riktade mot hennes navel. När jag försiktigt tryckte ned handen över hennes mages nedre del så jag pressade hennes g-punkt i riktning mot mina ivriga fingertoppar.
När hon fått utstå denna behandlingen en stund så kände jag hur hennes fitta började med de karakteristiska pumpande muskelkontraktionerna som inför en orgasm. Nu lät jag även lillfingret komma med i leken, det fick slinka in i hennes våta och trånga stjärt. Detta verkade som katalysatorn som fick hennes orgasm att rinna över kanten.
Jag höll dock i henne denna gång och fortsatte med fingrar och tunga vilket gav svaret på varför hon drog sig undan inför varje orgasm...denna orgasmen fick henne att nästan krampaktigt rycka i hela kroppen och hon lät som något vidunder från en exorcism.

"Detta var läckert..." Tänkte jag för mig själv...

2 Senast ändrad av vackerstark (Igår 12.09)

Sv: Tjejen från Kik

"Detta var läckert..." Tänkte jag för mig själv medan jag fortsatte mina fingrars dans i hennes inre.
Hon ålade sig och vred sig, jag visste vad hon ville säga men läpparna och tungan svek henne och istället så var det stön och stamningar som flödade ur hennes mun och kåtjuice ur hennes fitta.
Under vad som kändes som en evighet så låg hon helt blick stilla och sade inte ett ljud, andades knappt heller vilket gjorde mig lite rädd. Skulle vara svårt att förklara en hjärnblödning så här var en av tankarna som for genom mitt huvud.

Hon började sakta röra sig och jag lät nu mina fingrar glida ur henne. Friktionen från lillfingernageln fick henne att gny lite, för första gången hörde jag hur hon lät när hon inte gillade något vilket jag omedelbart lade på minnet för framtida referens.

Hon såg chockad och förvånad ut, men hennes glansiga ögon skvallrade om att hon ville ha mer än så, mycket mer...hon vände sig om och lade sig på rygg med huvudet utanför sängkanten vilket jag tog som en bra hint om vad hon ville ha här näst.
Jag lät byxorna glida ned längs mina ben och hon blev positivt överraskad av att jag inte hade några kalsonger på mig under jeansen. Jag lät den hårda kuken svänga lite framför hennes kåta ögon innan jag förde den ned mot hennes kåta mun.
Hon slöt sina läppar kring min lem som en utsvulten kalv kring en spene och sög den hårt och djupt. Det svartnade nästan framför mina ögon för en stund och jag glömde bort tid och rum för en sekund av total och ohindrad njutning.
Jag kupade hennes bakhuvud i min ena hand och hennes bröst i den andra och pressade mig sakta sakta djupare ned i hennes hals. Jag kunde nästan ana konturerna av mitt ollon när hennes hals blev bredare när jag tryckte mig mot hennes ansikte och uträckta hals, hon försökte hosta men det var en tunn luftström som kittlade min pung som kom ut ur hennes nu röda ansikte.
Nästa hoststöt var kraftigare och jag såg nu spott som flög uppåt mot min mage. Jag drog mig ur henne och såg de härligt tjocka trådarna av riktigt deepthroat-saliv som hängde likt mozzarella på en pizza mellan min kuk och hennes mun. Hon såg förskräckt ut till en början men när våra blickar möttes förvandlades hennes uttryck till ett leende där man kunde se hennes glädje och kåthet lysa igenom.

Jag böjde mig framåt och rörde hennes klitoris lätt med min tunga och lät henne tappa fokus på sugandet för en stund medan hon njöt av uppmärksamheten