1

Tråd: Min flickvän/fru vet inte att jag vet att hon...

Har du upptäckt någon som inte var tänkt för dina ögon eller öron? Jag tycker att det mest äkta sexet är det sex som du inte borde veta av. Har du upptäckt din tjej/fru göra någon i sexväg som hon inte hade tänkt eller ville att du skulle få veta, tycker jag att du ska dela med dig här. Om det handlar om din nuvarande eller ditt ex har ingen betydelse men händelsen ska ha inträffat när ni var ett par.

...knullade med någon när jag var i USA. Jag hittade den använda kondomen längst ner i toalettens papperskorg

...kollade på porr nästan dagligen. Jag installerade brandväggen till henne och kunde ju se internethistorien

Sv: Min flickvän/fru vet inte att jag vet att hon...

Min särbo träffade, med min vetskap, en kille hemma hos sig. När han kom in i huset så gick de direkt till sängen. Hon sög honom en stund innan de lade sig i sängen. Först tog han henne i missionären. Han hade för övrigt betydligt större kuk än mig wink. Sedan bakifrån innan han avslutade med att återigen ta henne i missionären med hennes ben på hans axlar. Så fort han hade sprutat, så klädde han på sig och åkte. De hade haft kontakt med varandra på kik ett tag.
Sedan när jag kom till henne, så var vi duktigt kåta båda två. Hon berättade vad han hade gjort, sedan så gjorde jag exakt samma sak som han hade gjort med henne. Det var häftigt smile