Sv: Min flickvän och min pappa

Om man säger att man tänker köra över någon med bilen så lider man verkligen av sjukligt dåligt omdöme och borde söka hjälp för sin bristande människorespekt.

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

umea_master skrev:

Om man säger att man tänker köra över någon med bilen så lider man verkligen av sjukligt dåligt omdöme och borde söka hjälp för sin bristande människorespekt.

Knappast. Att farsan och bruden knullar är ett epitom av dåligt omdöme och icke existerande människorespekt. Ett övertramp utan dess like som för konsekvenser.

Båda är vuxna, de gör ett val i "stridens hetta".
Klart att deras val ger konsekvenser, båda för dom själva och för sonen.
Men det är isf dåliga samveten, och svartsjuka.
Ingen skadades fysiskt, tvärtom så njöt 2 personer.
En fick inte vara med fullt ut, men av det som skrevs så verkar han ändå på något sätt tänt på det som skedde.

Man lever bara en gång, bejaka livet. Ångra inte det du gjort, du kommer att ångra de saker du inte gjort.

34

Hur är det nu, fortfarande tillsammans?
Hur är relationen till din pappa?

Det känns som det bara är en tidsfråga innan det tar slut.

Vi är fortfarande tillsammans men var nära att det tog slut. Blev väldigt komplicerat efteråt. Hon var väldigt ångerfull och lovade att hon aldrig gjort något liknande tidigare.

Han83Hon86 skrev:

Vi är fortfarande tillsammans men var nära att det tog slut. Blev väldigt komplicerat efteråt. Hon var väldigt ångerfull och lovade att hon aldrig gjort något liknande tidigare.

Hur är tilliten  till din flickvän efter sådant  som hon har utsatt dig för?
va bra att ni har lyckats att reda ut  det

Det har varit tilliten som varit det som varit svårast att bygga upp. Trodde ju att man känner någon och sen händer en sån här sak som är så långt ifrån hur hon är som person i övrigt så blev lite att man som inte riktigt visste om man kände henne så bra som man trodde.

Vi har diskuterat denna historia rätt mycket. Vet ju att många killar drömmer om att ha sex med mamma och dotter. Kanske den här tjejen hade fantasi att vara med far och son ? Vet inte, jag har aldrig tänkt på min pojkväns pappa på det viset. Men min pojkvän och jag har pratat en del om detta och vore lite intressant höra vad andra tänker inom detta ämne. Hoppas förresten att ni alla 3 hittat ett sätt att kunna umgås efter allt detta. Är spännande läsa om det i alla fall.

Det är hennes kropp och hon bestämmer vilka hon ska ha sex med, flickvän -sambo -man /hustru relation inkluderar inte ägande av annans kropp. Jag diskuterade liknande ämne i min db och måste säga att var förvånad över hur killar reagerar, de helt enkelt tror att tjejens kropp är deras. Fel inställning.
Det enda frågan är moralisk och det bär hon mer än han just nu. För att lätta stämningen borde du göra detsamma mot hennes släkt, då blir det kanske mindre skuldkänslor men då kanske ni kommer att gilla och fortsätta istället.
Min allmänt inställning är att ha öppen relation där ni båda kan ha sex med andra. Vi vill prova olika slags sex, tror ej att hon blev attraherad av din gamle far utan hon blev kåt av större storlek kuk.
Jag hoppas ni klarar detta och försök att stödja henne. Hon, modigt nog, har brutit en av de största tabu och att bära det är tungt och svårt om man är inte tillräckligt stark. Din problem är inte moralisk iaf. Men jag önskar att du nu inte gör ett misstag som många skulle ha redan gjort.  Undrar om ni är fortfarande tillsammans....

40

Hur går det för er?

Vi är fortfarande ihop..

Det vore intressant att höra din sambos version av historien bara för att se hur hon uppfattade kvällen.

43

Bra skrivet och intressant att läsa!
Imponerande också att du fortfartande är tillsammans med henne och håller kontakt med din farsa.
Jag skulle aldrig ha klarat av det, men antar att vi alla är olika tongue

Hade en flickvän som va otrogen mot mig när jag var yngre, gjorde slut och låg med hennes bästa kompis några gånger som "hämnd". Killen som hon var med visste jag inte vem det var och fick aldrig chansen att träffa honom så jag brydde mig inte så mycket, hade jag känt honom hade jag nog bara brytit kontakt och eventuellt brytit något på honom också.

Om det känns jobbigt att hon legat med någon annan är det väl bara att göra samma sak, då slipper du ha den moraliska överlägsenheten.

Mycket intressant och upphetsande läsning.
Förstår inte varför folk misstror  och anklagar skribenten att det skulle vara fejk.
Personligen så har jag haft ett 1 års förhållande med en gammal fru till min pappa där många i släkten inte tyckte om vårt förhållande men min pappa aldrig sa något om det fast att han egentligen borde ha gjort det.