Tråd: Första Gången I Tjejkläder (Bi)

Är 17 år när jag och min polare hänger och spelar lite tv-spel, plötsligt klämmer han ur sig att den som förlorar på spelet får ta av sig ett klädesplagg! Det var en konstig ide men jag accepterade utmaningen. Dels var jag urusel och dels ville jag klä av mig mina kläder, i vilket fall så spöade min kompis mig under 20 minuter så jag satt där naken och han i bara kallingar och t-shirt! Då sa han "okej! du kan få revansch om du vill. Men om du förlorar igen så måste du ta på dig tjejkläder!" ännu en gång accepterade jag utmaningen och ännu en gång förlorade jag! Så nu sitter jag där i tjejkläder och min polare i kalsonger! "synd att du inte föddes som brud för då hade du sett riktigt snygg ut" sa han!

Spelet tog slut och han gick hem men jag satt kvar i soffa och kände mig het! Jag tänkte på vad han sa och ringde en annan polare som jag visste var bi! han undrade hur jag såg ut så jag skickade några bilder och han kommer över riktigt snabbt!

"Fram med kuken" beordrade jag honom! Han tog tag i mig och slängde mig i sängen! Jag planerade att suga av honom och ta hans sats i ansiktet, men han hade andra planer! Han tog ena strumpan, knycklade ihop den till en boll och tryckte in den i min mun! Vid detta lagret tyckte jag det var konstigt att bli behandlad på detta vis men ganska sexigt! Han tog ett starkt och manligt grepp om mina handleder och knöt ihop dem i sängen! Likadant gjorde han med mina fötter! Sedan rullade han över mig på min rygg, vid detta lager blev jag lite orolig för jag vill ju bara suga kuk och det skulle bli betydligt svårare att göra på magen! Jag fattade nu vad han hade i tankarna men kunde inte säga ifrån då han tryckte mitt huvud nedåt i kudden! Jag kände hur trosorna gled ner och ett blött finger gled in i min röv! "Här var det tajt" sa han och det var ju inte så konstigt med tanke på att jag var oskuld i rumpan! Efter ungefär tre minuter kom även hans stenhårda stora kuk! (som var mycket större än min) Jag ville skrika AJJJ men kunde inte med munnen full av strumpa! Han hade ett hårt grepp om min nacke och med den andra handen smiskade han mig! Konstigt nog var det fortfarande upphetsande att bli behandlad som en riktigt hora! efter ett stort antal juck mot min nakna bakdel så hör jag honom säga "jag kommer snart" så jag gör mig redo! Han vänder på mig igen och tar ut strumpan! Innan jag hinner säga något så för han in sin kuk i munnen istället och gav mig en omgång rejäla sprut!

Efter att han knytet loss mig så sticker han och jag sitter på sängkammen i syrrans kläder och funderar på om jag blivit knuffad, eller våldtagen! Allt jag vet är att jag vill göra det igen