1

Tråd: 50 intensiva minuter

Jag har lite bråttom så jag tar en handduk, klär av mig och tar ett snabbare bastubad än vanligt denna mixkväll på Amante. Det är full fart i alla rum. Fördraget vid runda sängen. I bdsm-rummet ligger tjejen som jag hann byta några ord med som var ny denna kväll och tar emot, en kille står bredvid och runkar, härligt att hon fann sig smile

I övriga sängar njuts det för fullt. Känner ju lite folk överallt, väljer järnsängen där paret jag minns sen deras allra första besök på klubben ligger. Hon står på alla fyra i sina fantastiska lårhöga stövlar och nätklänning och tar emot en kille bakifrån, suger av sin man som inte är sen att trä på en kondom och sätta på mig, jag ställer mig på alla fyra åt motsatt håll så jag kan se vad som händer i sägarna mittemot. Han är snäll nog dock att använda lite av fruns glidmedel då jag inte är uppvärmd ens wink Härligt med denna bestämdhet, särskilt då jag vet att det från början tog tid innan han kunde koppla av och ta för sig själv, då det var frun som fick all uppmärksamhet.

Efter en alldeles lagom genomkörare hamnar jag mer mot sängkanten och kan ta en annan väns kuk i munnen, jag sätter mig på sängkanten och tar den mellan brösten, han suckar. Jag glider ner med rumpan och hukar, tar den ända in till roten, han ger ifrån sig ett antal suckar och ”ååhn” smile Jag vänder mig om med knäna på sängkanten så han kan ta mig bakifrån, den sitter perfekt där, och jävlar vad intensivt det blir emellan! Känns som en ren urladdning över att frun äntligen hade bestämt sig för att de skulle stanna på klubben och det gick att släppa loss då hon nu roade sig i ett annat rum. Jag har min andra vän i munnen och får ta ut den emellan för att inte råka bita eller så när det är som bäst.

Jag får vila mig lite på rygg och tar emot en vän till, han har låtit sig sugas av min väninna i de höga stövlarna, fast så mycket lugn och ro blir det ju inte när mannen knullar intensivt. Vi kör en stund tills vi är nöjda. Ingen har dock kommit än. Det är underförstått att urladdningarna sparas till senare, kvällen är lång.

Nu kommer två fräscha killar, nya på klubben, förbi järnsängen. Jag har ryggen till och står på knäna och låter honom smeka mina stora bröst och kyssa mig i nacken bakifrån, jag smeker den långa kuken så gott jag kommer åt med händerna. Den andra killen knullar min väninna. Jag böjer mig ner så killen som smekt mig kan köra kuken i mig. Ojojoj vad svårt att hitta en vinkel som funkar, med den långe. Jag kan inget annat än skratta till. Det blir extra roligt då vännerna undrar varför jag skrattar smile Jag får förklara problemet med längden och vinklar. Det går hyfsat bra en stund men jag säger att jag vill suga av den och sätter mig på sängkanten. Suger lite men den är i så bra höjd att den hamnat mellan mina bröst. Han njuter av detta ljudligt och jag talar om att det är OK att spruta där. Det dröjer inte lång stund innan jag är nersölad på det bästa sätt 

Hämtar en extra handduk och torkar upp kladdet och tänker att nu kanske jag nöjer mig, men då är precis ytterligare några trevliga människor jag känner på väg att kliva upp i sängarna mittemot och jag fastnar där en stund till med en kuk i var hand, sen påsättning bakifrån och kuk i munnen en liten stund till, en sån njutning. Men jag bestämmer mig ändå för att avbryta där… Och till min förvåning ser jag sedan att det bara gått 50 minuter totalt…

Sv: 50 intensiva minuter

Fantastiskt målande/upphetsande skrivit!

Jag är alltid lika glad för feedback på det jag skriver, tack!

Lana6... världens bästa reklammakerska för gruppsex.
Jag blir otroligt sugen på att ge mig in i den ångande gemenskapen när jag läser dina berättelser.

Tom B 20cm skrev:

Lana6... världens bästa reklammakerska för gruppsex.
Jag blir otroligt sugen på att ge mig in i den ångande gemenskapen när jag läser dina berättelser.

Haha, tack, så du tycker det? Det är väl klart, det är ju bara helt underbart att vara flera i sängen samtidigt ;-)