1

Tråd: frugans barndomskamrat

för några år sedan läste jag en annons i aktuell-rapport om en kvinna som sökte ett par. jag hörde med frugan om hon kunde tänka sig ett sånt möte, och hon sa efter lite tvekan ok. vi brevväxlade lite fram och tillbaka, men till slut bestämde vi att vi skulle träffas i växjö.
hon frågade om det var ok om hon spelade in träffen, för hennes gifta kk kunde inte vara med, men han ville gärna se vad som hände. både jag och frugan tyckte det var ok.
vi träffades hemma hos henne och det visade sig att hon och frugan var gamla skolkamrater från norrland. det funkade bra mellan oss och kvinnorna hade inga problem med att smeka och slicka varandra. det blev en skön kväll med mycket skönt knullande, kuksugande och fittslickande. det var också skönt att sitta bredvid och runka och se dom kela och slicka varandra.
vi träffades en gång senare och då var hennes gifta kk med, och han berättade hur kåt han blivit när han kollat på videon. han berättade att dom hade tittat på videon och knullat under tiden. den kvällen fick han vara med och knulla frugan, och det var härligt att se henne få kuk samtidigt som jag blev sugen av väninnan.
tyvärr flyttade hon tillbaka till norrland strax efter, men ibland tar jag fram videon och runkar till den.